Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Wsparcie klienta


Wsparcie klienta

Reklamacje lub inne problemy dotyczące systemu można zgłosić poprzez:

  • Infolinię +48 585 733 585 (czynną od poniedziałku do piątku w godzinach: 6:00-20:00 
    oraz w sobotę w godzinach 6:00-16:00 )

  • lub formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem https://reklamacje.systemfala.pl

 

WAŻNE!
W celu prawidłowego rozpatrzenia zgłoszenia prosimy o dołączenie odpowiedniego załącznika:

  • zdjęcie lub zrzut ekranu przedstawiający problem – w przypadku usterki lub błędu,
  • potwierdzenie płatności – jeśli zgłoszenie dotyczy kwestii finansowych.

Brak załącznika może skutkować wydłużeniem czasu rozpatrzenia lub odrzuceniem zgłoszenia.

 

Praca infolinii w okresie świątecznym:

  • 24.12.2025 r – praca w godzinach 6-16
  • 25.12.2025 r. – infolinia nieczynna
  • 26.12.2025 r. – infolinia czynna w godzinach 6-16
  • 27, 29, 30.12.2025 – infolinia czynna w godzinach standardowych
  • 31.12.2025 – infolinia czynna w godzinach 6-16
  • 01.01.2026 r. – infolinia czynna w godzinach 6-16

 

None

None